weinig mensen op forum

van alles en nog wat !!
Plaats reactie
Darzu
Berichten: 7
Lid geworden op: 14-09-2012 21:20

weinig mensen op forum

Bericht door Darzu » 23-09-2012 11:22

hey,

waarom zijn er nu nog altijd zo weinig mensen op het forum?
zo kunnen we vrij moeilijk afspraken maken over draak en zo'n dingen...
ook vraag ik me af of het nu de bedoeling is dat mensen van buiten de gilde lid kunnen worden van dit forum of niet... zou me raar lijken als dat de bedoeling is maarja

groetjes,
darz

Darzu
Berichten: 7
Lid geworden op: 14-09-2012 21:20

Bericht door Darzu » 23-09-2012 11:23

en mis een plek op forum voor algemene discussies zoals deze zou ook wat handiger zijn ;)

tryagain
Berichten: 6
Lid geworden op: 21-09-2012 09:52

Bericht door tryagain » 23-09-2012 13:22

daar ben ik dan... :D

Superko
Berichten: 3
Lid geworden op: 18-09-2012 21:51

Bericht door Superko » 23-09-2012 15:23

En ja hoor Darzu heeft alweer een subtiele opmerking over mensen die misschien toch niet op het forum mogen omdat ze geen lid van het gilde zijn. Gelukkig bepaalt de moderator dit. Maar ik ga er wel weer uit ben het zat met deze speler. Eerst is kite de pineut en nu dit weer. Leuke speler om in je gilde te hebben die Darzu. Ik wens alle spelers veel plezier in het gilde ik verlaat het forum in ieder geval weer. Jammer maar ik heb hier geen zin in.

Darzu
Berichten: 7
Lid geworden op: 14-09-2012 21:20

Bericht door Darzu » 23-09-2012 15:52

tis een forum van een gilde, k vraag alleen of dit de bedoeling is of niet, of dat forum gwn puur is voor een groep voor naar draak te gaan -.-

is alles wat k zeg in jou oge gwn fout of wat

misterhellbo
Berichten: 6
Lid geworden op: 19-09-2012 18:30

Bericht door misterhellbo » 23-09-2012 17:30

Daar begint het gezeik al. :cry:
Een gildelid wordt aangevallen door een niet lid omdat het niet duidelijk is of andere gildes er nu wel of niet op mogen.
Is het nu niet tijd dat we duidelijk naar elkaar worden wat nu de bedoeling is.
En begin me toch af te vragen in hoeverre deze gilde nu echt voor en met elkaar wil spelen. Of dat het toch hoofdzakelijk uit groepjes bestaat en alleen op speciale momenten opeens iedereen met de neus vooraan wil staan. 8)en verder vooral voor eigen gewin gaan.
Dat kan en daar is van mij kant ook niks op tegen, maar ik mis gewoon heel veel gezelligheid in deze gilde .
(zal ook wel voor deel aan mij liggen) :roll:
Maar dit is wat ik voel en hoe ik erover denk en misschien ben ik in deze gilde wel niet op mijn plek maar dat is mijn probleem en daar mag ik niet jullie probleem van maken. :twisted:

Sylver
Berichten: 12
Lid geworden op: 13-09-2012 13:54

Bericht door Sylver » 23-09-2012 20:06

ik voel me ook zoo maar ik denk dat altijd in me eigen je kan perfect lvl 99 alleen bereiken .maar met een goede gilde kan je nog veel meer doen
b.v draak en dc enzo verder ..

maarjah tis zoo he
Afbeelding

tryagain
Berichten: 6
Lid geworden op: 21-09-2012 09:52

Bericht door tryagain » 23-09-2012 20:09

Heb t een en ander gemist maar snap t nu

1. gildeforum is voor gildeleden
2. superko is een allerbeste aardige speler kite ken ik niet

samen de draak doen is opzich geen gek idee tenslotte is de draak verslagen met ,,2 gildes die even 1 waren geworden boel gezeur dus ik zeg laat de goede meedoen en vesla die draak t een spel geen levenswerk toch :oops: :P

voor de rest ben ik neit zon forummens maar wilde even mr gelijk geven en zeggen dat ik t snap

geschreven berichten kunnen verkeert overkomen terwijl een ander t anders bedoeld enz enz

misterhellbo
Berichten: 6
Lid geworden op: 19-09-2012 18:30

afscheid uit gilde

Bericht door misterhellbo » 24-09-2012 00:06

zoals jullie al gelezen hebben in mijn eerdere post heb ik het gevoel dat ik me in deze gilde niet helemaal lekker voelde. Dus heb ik vanavond nagedacht en besloten om uit deze gilde gaan.
Het heeft met niemand persoonlijk te maken maar ik ga puur op mijn gevoel af.
Ik ga nu verder in het rode rijk en wens jullie heel veel metinplezier toe in risingsun en hoop dat jullie toch iets moois opbouwen met elkaar.

p.s. wat cora doet weet ik nog niet , maar de kans is aanwezig dat zij met mij mee overstapt.

nogmaals wens jullie al het geluk toe. :P :P :P

Plaats reactie